eric f.'s review of U.S. Asset Forfeiture & Seizures Auctions

U.S. Asset Forfeiture & Seizures Auctions

Preferred Members
PeopleG2 Background Checks
5.0 star rating 0 miles
Mexican Insurance Store.com
5.0 star rating 0 miles
Capital Gold Group, Inc.
4.7 star rating 0 miles Hot Deals
Pricesmile.com
0.0 star rating 0 miles
         
Customer Reviews & Ratings
Complaint Posted 4/5/2016
. 1
. 0
never recieved merchandise
I won a lot back on 3/5/16 paid on 3/7/16 it was just a $58.00 total shipping and all it was a test as of today 4/5/16 I placed 4 phone calls to them on there new toll free number all I get is a receptionist who says there is nobody there but him and he will forward the info to home office and I will get a call back no calls back ther is no customer service NOW im not trying to bash anybody we all make mistakes but I find it funny that they can come back with a response to these reviews but cant make a call and the bbb site says they are not accredited business and no refuting the claim that shipping takes so long because they get product from another party so brian if u are the owner that 44.00 won lot was a test u lost big on me about 10000 I am a major collector don't get me wrong I still want my lot 39c but one phone call is all u guys had to make GOOD DAY TO YOU
 
 
Business's response - by US AFS INCon 4/6/2016
Eric, As stated in the numerous emails to you, your purchase has been refunded. In addition, we require 30 days to ship, as per the agreement.Here are those terms you agreed to- SHIPPING NOTES Please allow up to 30 days or possibly longer for our professional shipping service to facilitate insured proper shipping. The shipping will occur from our home office (which is not our auction facilities) regardless of where the auction takes place. On day 29 you stated and I quote " I will be contacted the Attorney General, Invaluable, My credit card since you are not shipping". We refunded that day and stopped the shipment from our shipper. This is a moot point and an incorrect erroneous posting. You got your money back. Also, I can tell you mass emails do not make people act faster. The terms are 30 days from payment. Not 28 or 29. I have an email thread that is also a rambling misspelled event from you sir. I have been cordial and refunded you. In addition, BBB accredidation is not free, and we refuse to pay the BBB for a better rating. MOST companies are not BBB accredited. Learn what that means sir. I asked you to stop harassing us and you did this. I would assume we are better off without your business if this the result for your $58 invoice.
 
Was this review helpful? (0)
Send Message to Reviewer
Report abuse
 
Additional Business Information
Hours   We are NOT in California-26910 - 92nd Ave. NW ste.c-5 # 209 Stanwood, WA United States 98292 Phone   (877) 552-3746 Address   31805 Temecula Parkway, Suite 245
Temecula, CA 92592
Website   http://www.afsauctions.us/ Email   info@afsauctions.us
Contact   Aspen Bryan Other  
 
 
 
© Copyright 2017 TrustLink All Rights Reserved.